im herbst

Așa îți crești nivelul energetic!

Te simți adesea lipsit de energie? Jonglatul între serviciu și viața de familie este solicitant pentru majoritatea dintre noi. Dacă este o consolare, nu ești singurul care se confruntă cu asta. Lipsa energiei este cea mai frecventă problemă semnalată de adulți, iar stilul de viață este primul responsabil de deficitul energetic. Iar odată cu venirea iernii, oboseala este resimțită și mai puternic. Iată ce poți face ca să-ți refaci stocul energetic și să te bucuri de vitalitate zi de zi!

Fă sport în mod regulat

Surprinzător, primul vinovat pentru lipsa de energie este lipsa exercitiului fizic. Un program sportiv moderat și constant este secretul menținerii unui nivel energetic crescut. Studiile au arătat că exercițiile moderate și frecvente sunt cea mai bună modalitate de creștere a nivelului energetic și de scădere a tensiunii.

Știai că…
30 de minute de mișcare pe zi sunt suficiente pentru a-ți îmbunătăți starea de sănătate?

• Exercitiul fizic creste nivelul neurotransmițătorilor la nivel cerebral și eliberează serotonină, hormone care crește nivelul energetic și îți asigură o stare de bine. Beneficiile sportului sunt imediate și durează atâta vreme cât faci exercițiile în mod constant.
• Exercitiile de tip aerobic îmbunătățesc circulația sângelului și ajută la o mai bună oxigenare a organismului. Iar acest lucru combate oboseala, scade tensiunea și suține procesele metabolice din organism.
• Antrenamentul constant întărește organismul, care va folosi mai puțină energie pentru efectuarea sarcinilor de zi cu zi. Cu cât îți mărești rezistența fizică, cu atât ai o stare de spirit mai bună.

Cine face sport dimineața…

…are energie toată ziua! Sportul îți crește moralul și îți dă o stare de bine pe parcursul întregii zile. În plus, oxigenarea îmbunătățește acuitatea mentală și te ajută să iei decizii mai bune. Alergatul sau o 10 minute de mers rapid sunt două tipuri de exerciții extrem de utile. Iar dacă rezolvi această problemă de dimineață, înseamnă că nu trebuie să te stresezi peste zi să faci loc sportului în programul tău!

Mișcare în pauza de masă

Te întrebi de ce ești somnoros după amiaza? Creierul asociază statul pe loc cu somnul, mai ales dacă lumina naturală lipsește. În plus, postura incorectă pe scaun provoacă dureri și oboseală suplimentară. În aceste momente, instinctul își dictează să mănânci ceva dulce pentru un plus de energie. Din păcate, energia câștigată astfel se pierde repede, dar nu și caloriile în plus, care se vor depune sub formă de grăsime. Alternativa este o plimbare. 10 minute de mers rapid crește nivelul energetic, iar efectele acestei activități vor dura mult mai mult decât energia furnizată de o gustare dulce. În plus, relaxarea indusă de acest exercițiu te va ajuta să dai un randament mai bun în restul zilei.

Plimbarea de seară

După o lungă zi la birou și agitația din trafic, perspectiva petrecerii câtorva ore în fața televizorului este mai mult decât ispititoare. Însă mișcarea după serviciu te ajută să elimini tensiunea acumulată peste zi și să ai un somn mai bun. Mergi pe jos câteva stații sau fă o plimbare după cină.

Alte soluții pentru un nivel energetic ridicat

• Dormi suficient. Sunt recomandate opt ore de somn pe noapte, deși foarte puțini reușesc să doarmă atât. Încearcă totui să te apropii cât mai mult de aceast ideal.

• Controlează nivelul glicemiei. Nutriționiștii recomandă trei mese mici și două gustări pe zi și asta deoarece un interval de de 2-3 ore între mese îți păstrează glicemia constantă. La gustare, evită chipsurile, produsele de patiserie sau ciocolata. Acestea îți dau energie pe moment, însă apoi vei resimți mai tare oboseala. Fructele și legumele crude sau nucile și alunele sunt gustări excelente între mese.

• Hidratează-te. Deshidratarea te face să te simți mai obosit. Este recomandat să bei cel puțin 8 pahare de 200 ml de apă pe zi.

• Nu sări peste micul dejun. Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Dimineata, glicemia este scăzută și dacă nu mănânci vei resimți o scădere bruscă a energiei. Nu înlocui micul dejun cu o ceașscă de cafea. Deși te vei simți energizat pe moment, oboseala își va spune cuvântul câteva ore mai târziu.

• Ține stresul sub control. În zilele noastre, stresul este prima cauză de oboseală. Deși stresul este inevitabil, poți învăța să-l controlezi. Rezervă-ți câteva minute pentru a face ceva ce-ti place în fiecare zi. Încearcă să te organizezi mai bine. Ascultă muzica preferată. Relaxează-te cu ajutorul meditației.

• Ia suplimente cu omega 3. Acești acizi grași esențiali s-au dovedit extrem de eficienți în menținerea stării de sănătate și a moralului. ColonHelp, cu semințe și ulei de in, conține 1.600 mg de acizi grași omega 3 la 16 grame de produs, cantitate care acoperă doza zilnică recomandată.

7 thoughts on “Așa îți crești nivelul energetic!

  1. Ivana

    Of!toata lumea, toti nutritionistii spun ca micul dejun este cea mai importanta masa, dar eu nu pot sa mananc dimineata oricat de mult m-as stradui. Daca imi cumpar produsul ColonHelp si mananc doar ColonHelp, la micul dejun, este sanatos?

    Răspunde
    1. admindetoxifiere Autor articol

      Micul dejun cu ColonHelp reprezinta un mod sanatos de a incepe ziua. Amestecul de fibre si probiotice mentin sanatatea si echilibrul tractului intestinal. Puteti adauga si un fruct proaspat sau seminte, nuci pentru un plus de energie.

      Răspunde
  2. Evelina

    Buna ziua! Sufar de lipsa de enrgie si imi este teama sa iau vitmaine. Din cate stiu vitaminele dau pofta de mancare si chiar nu am nevoie. Am incercat sa urmez cate din sfaturile dvs., respectiv: in pauza de masa ma misc mai mult, nu mai mananc repede la calculator, dupa masa fac o tura de scari, beau apa 2l pe zi, mananc mai sanatos, dar nu am timp sa fac suficent sport din pacate. Oricum va multumesc pentru sfaturi, ma simt mult mai bine acum! Am uitat sa mentionez ca micul dejun pentru mine inseman ColonHelp.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s